Urząd Miejski w Oleśnie

Biuletyn Informacji Publicznej

Nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego w Oleśnie

PDFWyniki naboru.pdf
 

Burmistrz Olesna

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:

podinspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego w Oleśnie

 

  1.  Adres jednostki.

Urząd Miejski

ul. Pieloka 21

46-300 OLESNO

 

2.  Liczba lub wymiar etatu:  1 etat

3.  Wykształcenie: wykształcenie wyższe

4.  Główne obowiązki:

  • obsługa aplikacji „Źródło” w Systemie Rejestrów Państwowych,
  • zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego oraz ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
  • właściwe przyjmowanie i załatwianie interesantów we wszystkich sprawach wynikających z zakresu działania Urzędu Stanu Cywilnego,
  • archiwizacja dokumentów Urzędu Stanu Cywilnego,

5. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie zawodowe minimum 2-letni staż pracy,
  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922).

6. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów ustaw:
  • Prawo o aktach stanu cywilnego,
  • Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
  • Kodeks postępowania administracyjnego,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość języka niemieckiego,
  • umiejętność redagowania pism, decyzji, postanowień,
  • odpowiedzialność, systematyczność, samodzielność,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

 

7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wraz ze zobowiązaniem do wystąpienia do Krajowego Rejestru Karnego celem uzyskania zaświadczenia o niekaralności w przypadku wyłonienia kandydata w wyniku przeprowadzonego i zakończonego naboru,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.

    * Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).

    8.  Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    Praca w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego w Oleśnie, ul. Jaronia 2 (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

    9.  Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Oleśnie:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

     

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Oleśnie

    z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze - podinspektor
    w Urzędzie Stanu Cywilnego w Oleśnie

    Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia:

    7 maja 2018 r. do godz. 1200.

     

    Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Oleśnie po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

    Zastrzega się możliwość przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych lub testu wiedzy i kompetencji z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani zastaną powiadomieni telefonicznie.

    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://olesno.biuletyn.info.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Oleśnie.

     

    BURMISTRZ  OLESNA

    Sylwester Lewicki

Metryczka
  • wytworzono:
    19-04-2018
    przez: Teresa Skrzydło
  • opublikowano:
    19-04-2018 09:46
    przez: Teresa Skrzydło
  • zmodyfikowano:
    25-06-2018 12:12
    przez: Karolina Wiktor
  • podmiot udostępniający:
    Urząd Miejski w Oleśnie
    odwiedzin: 2523
Dane jednostki:

Urząd Miejski w Oleśnie
46-300 Olesno
ul. Pieloka 21
REGON: 000525725

Dane kontaktowe:

tel.: 34 359 78 41-4
fax: 34 359 72 83
e-mail: olesno.opo@gminy.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×